5 תשובות
זה די קורה עם הזמן..
פשוט תכריח את עצמך לעשות את זה וזה ישתפר
פשוט תכריח את עצמך לעשות את זה וזה ישתפר
הדרך היחידה להתגבר על חרדה חברתית היא סוג של פשוט לקפוץ למים
תדמיין שניה שעכשיו אתה ניגש למוכר ואומר לו משהו ונניח ויצא לך מהפה את הדבר הכי מפגר בעולם הסיכוי שתראה אותו שוב מתישהו מאוד נמוך
צריך פשוט לאט לאט להתחיל לנסות ובסוף רואים שזה ממש לא כזה גרוע כמו שחושבים שזה
תדמיין שניה שעכשיו אתה ניגש למוכר ואומר לו משהו ונניח ויצא לך מהפה את הדבר הכי מפגר בעולם הסיכוי שתראה אותו שוב מתישהו מאוד נמוך
צריך פשוט לאט לאט להתחיל לנסות ובסוף רואים שזה ממש לא כזה גרוע כמו שחושבים שזה
שואל השאלה:
לא רואה בכלל ומשחק הרבה שח ושומע מוזיקה
לא רואה בכלל ומשחק הרבה שח ושומע מוזיקה
אנונימי
אני מניחה שאחרי שאתה מדבר עם מישהו ויוצא לך משהו מפגר אתה יכול לחשוב על זה מלא זמן ולחשוב איזה מפגר הייתי וכזה. ככה זה לי לפחות..
אז אני מבינה אותך, אבל תחשוב שזה או זה או להישאר עם החרדה.
אז אני מבינה אותך, אבל תחשוב שזה או זה או להישאר עם החרדה.
אני לא מאובחנת עם חרדה חברתית אבל כן ממש מבינה ומזדהה (ריכלו עלי שיש לי חרדה חברתית חחח ויש מצב שזה נכון)
זה הרבה קשור לביטחון עצמי שחייב לעבוד עליו וזה ממש קשה, תחשוב ככה:
אם אני לא אדבר עכשיו אני אפספס את החיים, כל פעם שאתה לא מדבר אתה מפספס משהן בסוף כל החיים יעברו. פשוט עם הפחד לעשות את זה ולדבר, לעשות את מה שרצית. זה מפחיד ממש אבל זה בערך מה שאני יודעת שעוזר.
זה הרבה קשור לביטחון עצמי שחייב לעבוד עליו וזה ממש קשה, תחשוב ככה:
אם אני לא אדבר עכשיו אני אפספס את החיים, כל פעם שאתה לא מדבר אתה מפספס משהן בסוף כל החיים יעברו. פשוט עם הפחד לעשות את זה ולדבר, לעשות את מה שרצית. זה מפחיד ממש אבל זה בערך מה שאני יודעת שעוזר.
באותו הנושא: