2 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת שגם יסתבר שאין לי אולי
כי אז אני ארגיש עוד יותר מטומטמת כי ליטרלי אין סיבה ללמה אני מתנהגת כמו שאני מתנהגת
(אני ממש מתוסבכת מצטערת)
אני מפחדת שגם יסתבר שאין לי אולי
כי אז אני ארגיש עוד יותר מטומטמת כי ליטרלי אין סיבה ללמה אני מתנהגת כמו שאני מתנהגת
(אני ממש מתוסבכת מצטערת)
אנונימית
יכול להיות שזה תסמין, מצד שני יש המון, המון, המון, המון, המון אנשים שלא אוכלים ולא שותים (בעיקר לא אוכלים) ליד אחרים.
גם מלא בטלוויזיה, עם כיבוד וזה.
וגם אם יש לך, זה שטויות, את תעברי את זה ותתגברי, יעזרו לך.
גם מלא בטלוויזיה, עם כיבוד וזה.
וגם אם יש לך, זה שטויות, את תעברי את זה ותתגברי, יעזרו לך.
באותו הנושא: