3 תשובות
כן גם לי זה קרה, זה נתפס עד שבועיים ועובר בזמן הזה אל תעשי תרגילים שמרגישים שם(את הרוב מרגישים) וזה יעבור אם תעשי כושר ותרגישי כאב תחמירי תמצב. עצם הזנב צריך לשמור על זה זה לא אצבע שתוך שבועיים חוזרת להיות חדשה
שואל השאלה:
אני יודעת ובאמת שזה בחיים לא קרה לי, אני חושבת שזאת הייתה תנועה לא נכונה.
בסוף זה עבר לי והכל בסדר, אבל אני לא אעשה אימונים בימים הקרובים.
אני יודעת ובאמת שזה בחיים לא קרה לי, אני חושבת שזאת הייתה תנועה לא נכונה.
בסוף זה עבר לי והכל בסדר, אבל אני לא אעשה אימונים בימים הקרובים.
אנונימית
אין מה להילחץ, קורה שנפצעים. מה שהכי טוב לעשות זה לעשות את אותן התנועות שעשית באימון רק ברמה קלה יותר שלא תרגישי כאב כדי להזרים דם באיזור ולזרז החלמה. כל יום קצת. זה עוזר ממש מניסיון.
באותו הנושא: