9 תשובות
זה ממש לא נורא. אבל בימים כאלה אני חושבת שעדיף לעשות הליכות המקום ריצות/רכיבות. גם אני הייתי רצה אבל אתמול היה כל כך חם, אז פשוט עשיתי הליכה במקום ריצה.
שואל השאלה:
וזה לא פוגע בכושר שלי שעשיתי חמישים דקות במקום שעה? אני לא מוותרת לעצמי אך פעם פשוט הרגשתי שאם אני אמשיך אני אגיע לבית חולים
וזה לא פוגע בכושר שלי שעשיתי חמישים דקות במקום שעה? אני לא מוותרת לעצמי אך פעם פשוט הרגשתי שאם אני אמשיך אני אגיע לבית חולים
אנונימית
זה לא יפגע בכושר אם יום אחד לא תעשי אימון או תעשי יותר קצר במיוחד שחם ואת עושה בחוץ ולא בתוך אולם או חדר כושר עם מזגן
10 דקות לא ישנו כלום
יופי שהפסקת, בכל מה שקשור לכושר הדבר שהכי חשוב לפני הכל זה להקשיב לגוף שלנו
גם אם אחרי 5 דקות את מרגישה רע תפסיקי, עדיף שתאבדי כמה דקות כושר מאשר שתאבדי כמה שעות בבית חולים.
יופי שהפסקת, בכל מה שקשור לכושר הדבר שהכי חשוב לפני הכל זה להקשיב לגוף שלנו
גם אם אחרי 5 דקות את מרגישה רע תפסיקי, עדיף שתאבדי כמה דקות כושר מאשר שתאבדי כמה שעות בבית חולים.
קחי נורופן
50 דק ריצה? זה פשוט מטורף
וממש מיותר
זה לא שורף שומנים
וממש מיותר
זה לא שורף שומנים
שואל השאלה:
לא ריצה
אופניים
ומה מיותר זה שורף בטירוף
לא ריצה
אופניים
ומה מיותר זה שורף בטירוף
אנונימית
golden
זה בסדר לגמרי, 50 דקות זה זמן אידיאלי לגמרי, יש אנשים שרוכבים שעות
זה בסדר לגמרי, 50 דקות זה זמן אידיאלי לגמרי, יש אנשים שרוכבים שעות
זה לא שורף קלוריות. מוזמנת לבדוק
באותו הנושא: