התחברות
הרשמה
ZOOM
כמה זמן לוקח חלק הקבוצתי ביום המאה?
אנונימית
לפני:
15 שעות
3
יום המאהה בשלב של הסיטואציות והאלה אני מדברת מול כל הבנות שבזום??
אנונימית
:
25 ביוני 2026, 00:15
10
אם עירערתי על שלוש תחנות של יום המאה זה כותב לי שאני צריך לעשות גם את המבחנים הממוחשבים זה נכון ?
אנונימי
:
24 ביוני 2026, 07:32
2
מי שעשה ערעור ליום המאה איך זה עובד ? יש איתכם אנשים שגם עושים ערעור לתחנות?
אנונימי
:
23 ביוני 2026, 17:51
1
כמה זמן נמשכת הפעילות הקבוצתית בזום של יום המאה?
אנונימית
:
22 ביוני 2026, 07:36
3
ביום המאה יש הפסקות מהזומים מדי פעם?
אנונימית
:
22 ביוני 2026, 07:32
2
איך מקבלים קישור לזום של יום המאה?
אנונימית
:
19 ביוני 2026, 22:07
4
אפשר לעשות את המבחנים והזום של יום המאה בימים שונים?
אנונימית
:
19 ביוני 2026, 18:23
3
יום המאה-לא הבנתי את הקטע של המבחנים.איך עושים מבחן עם זום פתוח?(כי הבנתי שחייב מצלמה פתוחה)ובאיזה תוכנה זה בכלל?הבחנים
אנונימית
:
19 ביוני 2026, 17:30
6
ביום המאה החלקים הקבוצתיים זה רק בנות או רק בנים או מעורבב? והסימולציה זה רק אני מול בוחן?
אין שם תתמדדו
:
12 ביוני 2026, 18:35
6
למישהו ביום המאה היה משהו עם אוזניות בחלק האישי ? שהיה אסור לתת להחזיר וזה ? מה אמרתם ? נתתם להחזיר ? שהתקלקל לו
אנונימית
:
10 ביוני 2026, 21:19
0
איך משנים שם בזום?
אנונימית
:
10 ביוני 2026, 10:18
5
יש לי שיעור עוד 20 דקות בזום ו
אנונימית
:
9 ביוני 2026, 17:39
5
טיפים ליום המאה?
Crazy mango
:
9 ביוני 2026, 12:34
2
איך מציגים את עצמי בחלק הקבוצתי ביום המאה? מה אומרים
אנונימית
:
9 ביוני 2026, 06:51
2
אני בבר אילן והח*רות האלה עושים לי מתכונת בזום היום קילמי
Oh Ana
:
8 ביוני 2026, 13:18
6
אני בשיעור פרטי בזום וישלי לשירותים אבל מביך לי להגיד לו
אנונימית
:
30 במאי 2026, 14:35
6
אני באמצע יום המא"ה ופשוט חילקו אותנו לשתי קבוצות ופתאום עברתי לחדר לבד בזום
אנונימית
:
27 במאי 2026, 10:29
1
מתי יצאנו לזומים ומתי חזרנו
אנונימי
:
27 במאי 2026, 08:02
3
טיפים ליום המאה?
Idk.mmm
:
27 במאי 2026, 00:00
7
כמה זמן לפני הזום של יום המאה רני אמורה לקבל קישור לזום?
בצל אנונימי
:
24 במאי 2026, 10:38
3
עד כמה זה מטומטם להיכנס לזום של יום המאה בלי חולצה?
אנונימי
:
24 במאי 2026, 07:01
19
מה עושים אם יש לי מחר יום המאה ואני לא מוכנה בכלל?
אנונימית
:
23 במאי 2026, 23:06
4
כל מי שעשה יום המאה לאחרונה
אנונימית
:
20 במאי 2026, 00:17
5
ישנתי מאחד וחצי עד ארבע ומארבע וחצי עד שש וחצי אני מחוסלת בלילה? היה לי טיול הייתי גמורה
מיושקית
:
19 במאי 2026, 18:48
2
למישהו פה היה כנס משתחררים בזום? הבנתי שצריך לדבר ולשתף חוויות ועושים סבב היכרות.
אנונימית
:
19 במאי 2026, 07:56
0
מה כדאי לעשות? להיכנס לזום או לא?
חמודחביבי
:
17 במאי 2026, 17:00
2
לאיזה טלפונים יש זום טוב שמגיע רחוק?
אנונימית
:
17 במאי 2026, 16:20
8
אני ביום המאה וסיימתי את המבחנים לא קיבלתי קישור לזום ולא מתקשרים איתי מתי הזום מתחיל
M1kel
:
17 במאי 2026, 09:57
2
אתם חושבים שבמבחנים בזום נותנים ללכת לשירותים?
אנונימי
:
12 במאי 2026, 01:53
3
1
2
3
4
5
6
7
8
עמוד
1
מתוך
8
עמודים