2 תשובות
יגידו לך אין תשובה חד משמעית
אני התחלתי עם המבחן וסיימתי אותו תוך שעה וחצי, בסביבות שעה 9 ואמרו לי שישלחו לי באזור 11 וככה היה תלוי מה יגידו לך
יהיה לך או את הזום ראשון או את המבחנים
אם יש לך קודם את הזום זה יקח שעתיים שעתיים וחצי כזה ואז תעברי למבחנים וכשתסיימי אותם סיימת את היום
אם יש לך קודם את המבחנים אז אם אני זוכר נכון הזום ב 11, אז ממתי שאת מסיימת עד הזום