6 תשובות
לא סתם מציק
שואל השאלה:
כאילו כי זה עובר לאט? כי אני ממש בלחץ של להציג את המצגת וזה
כאילו כי זה עובר לאט? כי אני ממש בלחץ של להציג את המצגת וזה
אנונימית
פשוט צריך להיכנס במיינדסט של אוקיי יש פה מלא אנשים שאני לא אראה שוב בחיים על המסך ואני צריכה לעשות את המקסימום כדי שאביא תפקיד מכובד
שואל השאלה:
האמת שלא כלכך אכפת לי מהתפקיד שאני אקבל כי אין משהו שאני רוצה בכלל
האמת שלא כלכך אכפת לי מהתפקיד שאני אקבל כי אין משהו שאני רוצה בכלל
אנונימית
אז אפילו יותר טוב, תיכנסי במיינדסט של טוב לא כזה אכפת לי אבל אני אעשה פה את מה שאומרים לי בשביל ההזדמנויות, בעיקרון ככה הצלחתי במיונים שלי והוצאתי תפקיד פסיכי
באותו הנושא: