5 תשובות
תצאי החוצה
תפגשי אנשים
תפגשי אנשים
שואל השאלה:
הנה מישהו שלא מבין לא ביקשתי עצות כאלה כל חכמולוג יכול לעשות את זה יש בעיה יותר עמוקה ובבקשה אנשים שלא מבינים בזה ולא יודעים במה מדובר לא לתת עצות מפגרות ומובנות מאלין
הנה מישהו שלא מבין לא ביקשתי עצות כאלה כל חכמולוג יכול לעשות את זה יש בעיה יותר עמוקה ובבקשה אנשים שלא מבינים בזה ולא יודעים במה מדובר לא לתת עצות מפגרות ומובנות מאלין
אנונימית
אני יודעת שזה לא יעזור
אבל תיארת את המצב שלי
אבל תיארת את המצב שלי
לדעתי את צריכה לנסות לצאת, לדבר עם מישהו, להכריח את עצמך בכל מקרה לעשות משהו. וגם מנסים לעזור לך, אני מבינה שקשה לך אבל לפחות תשקלי לנסות את זה. גם את ^ יש לך דיכאון או משהו כזה?
אנונימית יקרה, נראה שהתקופה האחרונה כמו שאבה ממך את כל הכוח והחיוניות והשאירה אותך עם תחושת מחנק בגרון, מועקה שמסרבת להשתחרר ומאיימת להשאיר אותך כך לנצח.. כמו פרח ללא אור, שהולך וקמל, כך את נחלשת.. ונשמע שאת חוששת שלא תצליחי להתגבר על כך וזה מותיר אותך חסרת אונים ומתוסכלת..
יקירה, כתבת שאת כל היום במיטה, בקושי אוכלת וחיוורת, וזה גורם לי לדאוג לך.. ייתכן ופגישה עם בעל מקצוע תוכל לעזור לך להבין האם הדברים האלו מצביעים על בעיה יותר עמוקה שהיא דיכאון, וכיצד ניתן לטפל בו..
אך גם אם תבחרי לא לפנות לעזרה מקצועית, את לא צריכה להישאר עם ההרגשה הזו לבד.. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר, בו תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים שלנו באופן אנונימי לחלוטין, לשתף במה שעובר עלייך, לפרוק את שעל לבך, ואולי גם לנסות לחשוב יחד על דרכים להקל..
נשמח להיות לך לאוזן קשבת עוד הלילה, הקישור לצ'אט מצורף למטה..
שולחת חיבוק,
מתנדבת סה"ר
יקירה, כתבת שאת כל היום במיטה, בקושי אוכלת וחיוורת, וזה גורם לי לדאוג לך.. ייתכן ופגישה עם בעל מקצוע תוכל לעזור לך להבין האם הדברים האלו מצביעים על בעיה יותר עמוקה שהיא דיכאון, וכיצד ניתן לטפל בו..
אך גם אם תבחרי לא לפנות לעזרה מקצועית, את לא צריכה להישאר עם ההרגשה הזו לבד.. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר, בו תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים שלנו באופן אנונימי לחלוטין, לשתף במה שעובר עלייך, לפרוק את שעל לבך, ואולי גם לנסות לחשוב יחד על דרכים להקל..
נשמח להיות לך לאוזן קשבת עוד הלילה, הקישור לצ'אט מצורף למטה..
שולחת חיבוק,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: