6 תשובות
הכי טוב להתחיל באינטרוולים (לשלב ריצה עם הליכה)
יש אפליקציות ממש טובות בשביל זה :)
יש אפליקציות ממש טובות בשביל זה :)
שואל השאלה:
איזה אפליקציות?
איזה אפליקציות?
אנונימית
אפליקציה בקישור
שואל השאלה:
יש לי אייפון
יש לי אייפון
אנונימית
כדאי לך אולי קודם להתחיל עם הליכות ולאט לאט לשלב ריצה
להתחיל ממרחקים קטנים (עדיף בשטח ) ולהגדיל לאט לאט עד שמגיעים למרחק הרצוי ולהמשיך להתאמן אחרת חוזרים לנקודת התתחלה
באותו הנושא: