5 תשובות
נשמע שעובר עלייה הרבה,
אבל בחייאת לא לכבד את אלה שנותנים לך מחסה? זה שפל.

שתלמד לחנך את עצמה או שלא תהיה בכלל בבית הזה, מה זה הדבר הזה?
תגידי לאמא לקחת אותה לשיחה רצינית ולשקול שוב פעם את ההנהגות שלה, אחרת היא תמצא את עצמה בחוץ.
שואל השאלה:
יש מצב שעובר עליה דברים אבל קשה קשה לדסר איתה היא מתנהגת כמו אוטיסטית
תדברי עם ההורים שלך
שואל השאלה:
אבא שלי בעד להוציא אותה מהבית היא עושה פה בלאגנים. אמא שלי גם בעד אבל לא מראה את זה כדי לא לפגוע בה, דיברתי איתם יותר מידי אמא שלי לא מקשיבה
קצת אירוני שהשם שלך זה אהבת חינם....
אולי תקחו אותה לטיפול באכילה?
אולי תשבו ותדברו איתה?