אחותי הקטנה בת 8 וחצי והיא פשוט הורסת את הבית. לא מזמן שיפצנו צבענו את הקירות ללבן והיא מכניסה סליימים הביתה ומה שאני רואה זה נצנצים בכל מקום על הבגדים על הספות וסליים נדבק לקיר וצבע גואש על הקיר ותמיד שאני אומרת לה להפסיק וצורחת עליה אז מאשימים אותי. מה אני עשיתי?? היא ממשיכה וממשיכה ואני לא עשיתי שום דבר ואתם מאשימים אותי?? העיקר זאתי יושבת על הספה אוכלת במבה ומפזרת פירורים על הספה ואז שאני באה ומנקה צורחים עליי. ואל תכתבו לי לדבר עם ההורים כי זה לא יעזור