7 תשובות
לא
אני מבינה אותך גם אני קיבלתי היום אבל אומרים שלעשות ספורט במחזור זה בריא ואני בטוחה שגם אחרי זה תרגישי הרבה יותר טוב
אבל אם את עייפה אז כדאי לך לנוח היום ולהתחיל מחר
אבל אם את עייפה אז כדאי לך לנוח היום ולהתחיל מחר
תעשי אימון זה יקל על הכאב
את יכולה לקחת כדור ולעשות אימון אבל עדיף שלא, תתני לעצמך יום מנוחה :)
לא נורא קצת דם
אפשר בבקשה דחוף פרח?
אנונימית
לא לא אל
באותו הנושא: