לעשות היום אימון למרות שיש לי כאבים בחזה (כאילו נתפס השריר של הלב)??
אני באמצע אתגר של קלואי טינג ואני מפחדת שאם אני ללא אעשה אז זה יפגע בתוצאות ואני אשמין אני עושה אימונים 5 פעמים בשבוע ועשיתי אתמול אני אמורה לעשות היום ואז שלישי מנוחה, רביעי לעשות, חמישי לעשות שישי מנוחה ושבת לעשות ובימים שאני עושה מנוחה אני לא יכולה לעשות אז אם אני לא אעשה היום יצא שאני עושה רק 4 ימיםם שבוע וזה ממש קצת