3 תשובות
לא יקרה כלום אם לא תעשי, את יכולה לנסות לקחת כדור נגד כאבים ואם זה יעזור ותרגישי שאת מסוגלת תעשי.
או שתעשי אימון ממש קליל כזה לפעמים זה דווקא עוזר במחזור.
האימון יעזור לך להרגיע את הכאבים וגם את תשכחי מהכאבים, ואם לא בא לך. את לא חייבת לעשות אף אחד לא ימות
כן למה לא קחי איזה נפרוקסן ותעשי, לפי מה שאני יודע פעילות פיזית בזמן מחזור זה בריא
אנונימי
באותו הנושא: