8 תשובות
אם את רוצה אני אעבור על התפריט שלך באופן מסודר ואני אנסה לעזור לך בפרטי .
מה זה השלוקים האלה? מים? אם כן תשתי כמה שאת רוצה זה לא מזמין
שואל השאלה:
חח בשלוק אחד של 30 קלוריות בגלל הצבע מאכל
אנונימית
אין צבעי מאכל במים
שואל השאלה:
שלוקים הקרח עם הטעם כאילו חחח
אנונימית
אהה חחחח יצאתי סתומה
וכן זה תפריט טוב רק צריך להוסיף יותר ירקות ופירות טריים
אוקיי אם את רוצה אני מוכן לשבת איתך על תפריט שנבנה נעשה אותו קצת יותר מאוזן, כי צריכים כמות ולדעת כמה חלבון ולא לשתות הרב שלוקים מוצר לדעתי. חטיף ביום או 2 קוביות שוקולד או במקום פעם בשבוע להתפרע לארוחה אחת בים דברים לא בריאים וזהו