12 תשובות
הוא לא
אין לו מין
הוא לא גבר ולא אישה כי הוא לא משהו מוחשי
אין לו גוף ודמות הגוף
לא כתוב
לאלוהים אין מין או צורה
לא כתוב, נניח בסידור גם מתייחסים אליו כנקבה.
לרוב כותבים במין זכר כי זה יותר "מקובל" משום מה.
כעקרון אין שום אזכור למיניות שלו מכיוון שאין לו.
דוגמה טובה להמחשה: כיתה שבה 50% בנים ו50% בנות, המורה שייכנס או תיכנס כנראה עדיין יגיד (או תגיד) "בוקר טוב תלמידים" כי ככה נהוג להתייחס לקבוצות ודברים נטולי מין...
מה גם אני די בטוח שאלוהים הוא אישה אחרת התנך היה קומיקס אחד גדול
לא כתוב. הרבה פעמים הוא כתוב בכלל בלשון נקבה
אין לו גוף ולא דמיון
זו סוג של רוח אין לו ממש מין... אבל מדברים עליו בלשון זכר.
הוא חסר מגדר או זוויג, מתייחסים אליו בשפה בלשון זכר. בעיקרון, זה יכול להיות שרירותי, אבל התייחסות לאלוהים כזכר או נקבה מעבר לרובד הלשוני היא פשוט חסרת מובן (ראה על כך בטור 40 של הרב מיכאל אברהם).
לא כתוב לאלוקים אין מין
אנונימית
לאלוקים אין מין
הוא יצר את ה*אדם* בצלמו, לא את הנקבה
אנונימי