7 תשובות
זה כלום.
אין מה להגיב כבר
זה ממש קצת תאכלי עוד את צריכה חלבון ופחמימות וויטמינים
המון. תאכלי רק תפירות
אנונימי
ממש לא, בריא וטעים
בתאבון :)
בתאבון :)
זה כלום.
באותו הנושא: