8 תשובות
לא
לא דווקא אוהבת מאוד
לא
האמת שכן
מצד אחד, נולדתי בו אז כן
מצד שני, הוא יום אחרי סוף הלימודים אז הוא יום אושר ושמחה
מצד שני, הוא יום אחרי סוף הלימודים אז הוא יום אושר ושמחה
אנונימית
לא
אנונימית
לא. נולדתי בערב פסח
באותו הנושא: