8 תשובות
לא
לא דווקא אוהבת מאוד
לא
מצד אחד, נולדתי בו אז כן
מצד שני, הוא יום אחרי סוף הלימודים אז הוא יום אושר ושמחה
אנונימית
לא
אנונימית
לא. נולדתי בערב פסח