7 תשובות
שהכרתי את אח של האקס שלי.
ששלחתי לו הודעה אחרי שנפרדנו.
שאשכרה אמרתי לקראש שאני אוהבת אותו
שנתתי/אני נותנת לדברים שאני חושבת על עצמי למנוע ממני לעשות דברים שאני רוצה
אנונימית
חילקתי חצי חצי עם חברה ושבכלל סמכתי על החברה הזאת
ללכת למגמה שאני צריך לחרוש את החיים שלי בה. ולא משאירה לי זמן לשום דבר
שנולדתי
אנונימי
באותו הנושא: