8 תשובות
כן
הייתי צריך לסמן ב ולא א
בהחלט יש הרבה
יותר מידי, אתה לא מתאר לעצמך
אחת מהן לסמוך על אותו הבן אדם בפעם השנייה
האמת שכן זה קשור לאהבה ששמתי מישהי שכלכך לא הגיע לה את מה שנתתי ומה שהשקעתי הזמן והכל ואני מצטער על זה
ראיתי את הסרט של פרסי ג'קסון
הסרט הזה הוא טעות אחת גדולה
פשוט לא
הוא צריך להמחק מהעולם
הוא הרס לי את הספר
וואלה אולי יש כמה שכן, אבל האמת שעם כל המשוואה של החיים לא מתחרט על שניה
כן
שלמה עם כל מה שעשיתי כי רק למדתי והשתפרתי מהטעויות