7 תשובות
סביר ואפילו מומלץ
כן יפה
כן בטח
כן רק תוודאי שאת לא פוצעת את עצמך כי אם את מתכננת לא רק אירובי אלא לעבוד על שרירים תזכרי שהם צריכים מנוחה...
אנונימית
כן. את יכולה לחזור אליי בפרטי? אני רוצה לדעת למה ההעדפה הזאת לבוקר?
אוו אמיצה או אמיץ עם את ו אתה עושה את זה !
באותו הנושא: