12 תשובות
הם טוקסיק
תמצאו לי 1 ונהיה 10
נתקי איתם קשר. הם טוקסיק ולא מגיעים לך.
אסיים בציטוט
"תעשי רק מה שאת אוהב רק שאת חושבת שיהיה לך טוב"
אסיים בציטוט
"תעשי רק מה שאת אוהב רק שאת חושבת שיהיה לך טוב"
שמי עליהם זין אל תתייחסי שיאמרו מה שבא להם את יודעת שאת לא אפסית
אז הם כבר לא חברייך
חברים שבעדה.. תרגעו יכול להיות שהיא באמת אפסה...
היי אני חברה שלה והיא באמת אפסית
@אנונימית2021 גם אני...
סליחה אבל הם לא חברים, אל תתייחסי בכלל למה שהם אומרים את ממש לא אפסית הם פשוט טוקסיק
לא מכיר אותה לא יודע מה עשתה רוצים לספר לי למה בכלל?
הם לא חברים
עזבי אותם
עזבי אותם
יקרה,
מתארת לעצמי כמה הנפש שלך פצועה, איך את נפגעת בכל פעם מחדש מהיחס של החברים שסביבך, איך כל אמירה פוגענית היא כמו סכין שפוצע..
את בטח רוצה כל כך שיהיו סביבך אנשים שיאהבו אותך, שיהיה לך כיף אתם, שתהני להיות בקרבתם ותחכי לפגוש אותם, ולא כמו שקורה כרגע..
יקירה, שמחה שבחרת לשתף פה ולא להישאר לבד עם הכאב, מקווה שקיבלת כוחות מהתגובות.. מזמינה אותך תמיד לשתף בצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר, תוכלי לספר על מה שעובר עלייך, לדעת שיש מי שמקשיב לך, נוכל גם לחשוב יחד איך תוכלי להרגיש טוב יותר.
שלך,
מתנדבת סה"ר
מתארת לעצמי כמה הנפש שלך פצועה, איך את נפגעת בכל פעם מחדש מהיחס של החברים שסביבך, איך כל אמירה פוגענית היא כמו סכין שפוצע..
את בטח רוצה כל כך שיהיו סביבך אנשים שיאהבו אותך, שיהיה לך כיף אתם, שתהני להיות בקרבתם ותחכי לפגוש אותם, ולא כמו שקורה כרגע..
יקירה, שמחה שבחרת לשתף פה ולא להישאר לבד עם הכאב, מקווה שקיבלת כוחות מהתגובות.. מזמינה אותך תמיד לשתף בצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר, תוכלי לספר על מה שעובר עלייך, לדעת שיש מי שמקשיב לך, נוכל גם לחשוב יחד איך תוכלי להרגיש טוב יותר.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: