10 תשובות
תהיי אני
סתם למה את חושבת שאת אפסית?
סתם למה את חושבת שאת אפסית?
שואל השאלה:
תשובות רציניות בבקשה....
תשובות רציניות בבקשה....
די התייחסתי לזה ברצינות וניסיתי לראות למה את חושבת ככה
את לא אפסית
את לא אפסית
את לא אפסית אם את ערה בשעה הזאת.
תפסיקי להקשיב לכל מה שכולם אומרים, תהיי מי שאת
היי הכל בסדר?
שואל השאלה:
היי חח מה קורה
היי חח מה קורה
שלום, שמעתי שאת לא מרגישה טוב....
חח קחי פלוס :)
חח קחי פלוס :)
שואל השאלה:
תביא ציפרלקס.....
תביא ציפרלקס.....
חח יבת זונה קחי ונלפקסין אוואוטוןןעו
באותו הנושא: