התחברות הרשמה

יש לי חבר ופגשתי את ידיד שלי במקרה אז הוא נישק אותי ואני אותו בלחי יצאתי אפסית ובוגדת?

23 ביולי 2019, 23:43
נשיקהנשיקה צרפתיתנשיקותידידות    
4 תשובות
לא
T
Twentyonepilots //-||
לא, אבל קצת לא נעים
י
יאפ זו אני❤
אם זה נשיקה בלחי אז לא
Somebody:)
ממש לא אולי קצת צריך להיתרגל לזה כבן זוג אבל אין בזה פסול
פ
פשוט בר
באותו הנושא:
ידיד שלי נישק אותי בפה מה זה אומר?
למה הוא נישק אותי אבל מתייחס אלי כאל ידידה?(ידיד כמו אח)
ידיד שלי נישק אותי בצוואר למה בצוואר??
ידיד שלי נישק אותי בכוח, כדי להגיד לחבר שלי?
מה זה אומר אם ידיד שלי נישק אותי בכוח אחרי שסירבתי לו?
ידיד שלי נישק אותי..
ידיד שלי נישק אותי ויש לו חברה ,מה לעשות?
פאק היום הקראש שבמקרה גם הנשיקה הראושנה שלי נישק אותי במסיבה סתם ככה פשיט בא ונישק אותי
אם "ידיד" שלי לשעבר נגע בי ונישק אותי זה אומר שהוא התנשק כבר עם מישי?
ידיד שלי נישק אותי ויש לי חבר...
ידיד שלי נישק אותי, ויש לו חברה.