5 תשובות
המומלץ בין 200 ל350 של גירעון קלורי, כלומר בין 1,000 ל1,150 קלוריות ביום.
התוצאה שיצאה לך בbmr היא תוצאה של כמות הקלוריות שהגוף שורף במצב מנוחה מוחלטת,
תכפילי ב1.2 ואז תורידי בין 20-25%
אם את עושה 3 אימונים לדוגמא בשבוע תכפילי ב 1.25
וההמלצה היא בין 200-500^^
זאת רק הערכה מסויימת משם זה רק ניסוי וטעיה ^^
לא, אל תאכלי כלכך מעט.
Bmr זה מדד לכמות האנרגיה שהגוף שורף במצב מנוחה.
במילים אחרות, כמה קלרויות את שורפת בתהליכים כמו הכפלת תאים, נשימה וכו'.
את גם זזה, הולכת להתקלח, כותבת,מסתרקת , אוכלת וכו'.
אם את רוצה לדעת מה הגירעון שאת צריכה להגיע עליו, עליך לחשב גם את הנתונים האלו.