6 תשובות
הרעיון עצמו של לאכול מספר קלוריות מופחת או בכלל- להיכנס לדיאטה, הוא לאכול בריא.. לא חושבת שכדאי לאכול אוראו, ובטח שלא מלאווח
כשאני אומרת דיאטה זה לאו דווקא כדי לרזות, דיאטה הכוונה היא גם לתפריט מסוים או שמירה על משקל קיים, השמנה..
בכל מקרה עדיף לאכול אפילו 2000 קלוריות אבל שיהיה יותר בריא ממלאווח
שואל השאלה:
אני לא בדיאטה.. וברור לי שעדיף לאכול אוכל בריא. אבל זה לא מה ששאלתי.
אם תוכלו לענות על השאלה שלי אני אשמח.
אנונימית
את לא תרזי כי את תרצי לאכול עוד בנוסף למה שרשמת כי זה לא משביע כל מה שרשמת. זה יגרום לך לרעב מוגבר. אין חלבון בתפריט הזה. הפחמימה גרועה, הסידן עוד סביר. תזונה כזו לאורך זמן תעשה אותך חולה. יש במון שומן רווי במלאווח, דבר שגורם לסתימת עורקים.
שואל השאלה:
אז מה אני יכולה להוסיף? נגיד אני יוריד מלאווח, אבל את האוראו כבר אכלתי..
אנונימית
תוסיפי חלבון שמאוד חיוני לגוף לפחות 200 גרם חזה עוף צלוי ולהוסיף עוד 200 גרם פחמימה משביעה כמו אורז ולהוסיף ירקות שגורמים לתחושת שובע כמו מלפפון שעשיר בסיבים תזונתיים גמבה, פרי כמו תפוח עץ ירוק ולהקפיד לשתות בעיקר מים והרבה.