3 תשובות
אתה יכול לבקש סליחה, אבל כדאי לך לפתוח גם הכל מהצד שלך. להסביר לה מה עשית וכמה עשית למענה ואיך אתה מרגיש. אם היא לא תבין היא פשוט לא שווה את זה בכלל..
תדבר איתה
ותגיד לה מה אתה חושב
הכל
ואם היא פוגעת בך שוב אז היא לא שווה אותך ומגיע לך יותר טוב
וואלה זה קרה לי פעם. אף פעם אל תריב בשביל מישהו, כי בסוף אתה יכול תשאר לבד. אני מבינה שהיא חשובה לך אבל אם היא שברה לך את הלב אתה צריך להמשיך הלאה. לא דיברתם 4 חודשים ואתה זה שאומר סליחה על כלום. זה לא נשמע לי נכון כל כך.. תסביר לה את המצב, תראה אם אכפת לה בכלל, תשאל אותה את דעתה ותדברו על זה.
אנונימית