17 תשובות
זה ממש מזעזע הייתי מספרת לאמא שלי זה מפחיד כבר..
את חייבת לספר להורים שלך לא משנה כמה הם קשוחים לפחות אחד מהם חייב לדעת תספרי לרך מבניהם ותגידי לו שלא יגיד לשני
איזה בנאדם מגעיל אמן הוא ישרף בגיהינום את חייבת לומר להורים שלך אין מה לעשות..
אנונימית
אמאא יואוו תקשיבי תספרי לאמא שלך בבקשה אני מבקשת ממך בשבילי אפילו שאת לא מכירה אותי אני מפחדת עלייך באמתת
שומעת זה מפחיד רצח לכי תדעי מה הוא עוד מסוגל לעשות החולה נפש הזה לדעתי לספר לאמא דחוף לפני שיגיע ליותר גרוע
אם את באמת לא רוצה להגיד את זה להורים שלך ולהפנות את זה למשטרה (מה שממש ממש כדאי שתעשי) אני חושבת שכדאי לך להשבית את האינסטגרם שלך לכמה חודשים והוא כבר ישכח ממך, אבל זה נשמע כמו מניאק חלאת אדם שמסמן דווקא אותך, זה ממש רציני באמת שכדאי שתגידי להורים
קודם כל אפשר להגיש תלונה נגדו זה שהוא מטורקיה לא אומר שאי אפשר לחסום לו את הip
תפני בדיווח של אינסטגרם

לגביי ההתקף חרדה כשזה קורה עוזר ממש לנשום לתוך שקית
שואל השאלה:
וואו תודה רבה לכולם באמת
אני כל כך שמחה שיכולתי לפרוק ויש אנשים שיעזרו ויתמכו בי ויקשיבו, כל אחד ואחד מכם פה בן אדם זהב, תודה
אנונימית
חיימשלי תקשיביי באמת אני ממליצה לך להראות את זה לאמא שלך
לי תאמת קרה משהו קצת דומה בגיל 10 אומנם לא מישהו שכל הזמן פתח עוד משתמשים אבל זה היה משתמש אחד סיפור ארוך וגם הייתי קטנה בקושי ידעתי איך לחסום וזה ולא סיפרתי לאף אחד ואני מצטערת על זה באמת אבל כבר עברו כמעט שלוש שנים והכל בסדר עכשיו

אז אם את רוצה לפרוק או משהו או סתם לדבר את תמיד יכולה לשלוח לי הודעה
תשמעי זה היה נשמע לי כמו ספאם עד שראיתי את התמונה קיצר
זה הזוי את חייבת לעשות משהו נגד זה ואני חושב שבמקרים כאלה משטרה כן יכולה לעזור
בן אדם דוחה ברמות, תחסמי אותו ותדווחי על הפרופיל שלו דחוף, וכן תגידי להורים או שפשוט אל תסתכלי בסרטונים , תעשי חשבון פרטי שלא יראה אותך יותר
תקשיבי, ההורים שלך בסך הכל רוצים שיהינ לך טוב. הם לא סתם אומרים לך להגיד להם. כנראה שהם יכולים לעזור לך. אני חושבת שכרגע מה שאת צריכה לחשוב עליו זה את עצמך ולא שאולי יחרימו ממך דברים( שלדעתי זה לא יקרה)
בבקשה תפני להורים ותסבירי להם.
אמרתי לך שכל גדולי ישראל אסרו רשתות חברתיות ואמרו שזה השטן ולא הקשבת לי
אנונימי
אמאלה איזה חןלה נפש
את חייבת לספר למישהו מבוגר
היי אנונימית,
שמי נועם ואני מתנדבת בעלם בתוכנית שמלווה צעירים ברשת.
קראתי מה שכתבת ונשמע שאת עברת חוויה מאוד לא נעימה ומלחיצה.
אני מזמינה אותך לפנות אליי ושננסה לראות יחד מה אפשר לעשות כדי למנוע את ההטרדה של אותו בחור כלפייך. יש יחידה למשטרה, שנקראת מוקד 105 והמטרה שלה למנוע הטרדות ברשת. נוכל גם לפנות אליהם יחד אם תרצי, או שאפנה בשמך.

מחכה לשמוע ממך. תוכלי לפנות אליי כאן בהודעות פרטיות, דרך המיל [email protected] או דרך האינסטגרם/טיקטוק nayedet.digital

נועם
שואל השאלה:
תודה רבה, באמת, אבל כבר התגברתי על המקרה^
אנונימית