6 תשובות
רוב הסיכויים התקף חרדה.
תנשמי הכל בסדר והכל יהיה בסדר.
תשבי או תשכבי מה שנוח לך תישטפי פנים ותחשבי שהכל יהיה בסדר.
מוזמנת תמיד לשלוח הודעה
תנשמי הכל בסדר והכל יהיה בסדר.
תשבי או תשכבי מה שנוח לך תישטפי פנים ותחשבי שהכל יהיה בסדר.
מוזמנת תמיד לשלוח הודעה
לא ממליצה לתת לאנשים מסטיפס להגיד אם את בהתקף חרדה, זה משהו הפסיכיאטר מוסמך צריך לקבוע...
ואממ ערג... זה לא קשור לפסיכטאר. אני כמעט על בסיס יום יומי חווה את זה... סתם בולשיט
צאי למרפסת/חצר תנשמי קצת . ותרגיעי את עצמך תחשבי מחשבות חיוביות ❤
ניקולס את לא יכולה לאבחן את עצמך עם בעיות פסיכיאטריות
נסי להסדיר את הנשימות. תנשמי בקצב קבוע. יש שיטה אחת שיכולה לעזור..
4 שניות לשאוף
7 שניות להחזיק
8 שניות לנשוף
ולחזור כמה פעמים.
נסי גם למקד את המחשבה שלך למשהו יותר קבוע.. לא לתת למחשבות להתפזר. לדוגמה לספור פסים או משבצות, או לחפש מספר דברים שכל חמשת החושים שלך מזהים.
אולי גם קצת ספורט או מוזיקה יכולים לעזור.
4 שניות לשאוף
7 שניות להחזיק
8 שניות לנשוף
ולחזור כמה פעמים.
נסי גם למקד את המחשבה שלך למשהו יותר קבוע.. לא לתת למחשבות להתפזר. לדוגמה לספור פסים או משבצות, או לחפש מספר דברים שכל חמשת החושים שלך מזהים.
אולי גם קצת ספורט או מוזיקה יכולים לעזור.