15 תשובות
אולי במקום לכתוב בסטיפס פשוט תלכי לרופא?
את מעשנת?
תקבעי תור לרופא שיבדוק לך את זה אולי ישלך בעיה בדרכי הנשימה
אין לי מושג זה יכול להיות כלכך הרבה דברים.
אל תסמכי על התשובה שלי או של אנשים אחרים, תלכי בבקשה לרופא.
אבל קרה לי משהו דומה כשהתפתחה לי דלקת ריאות.
אבל זה באמת יכול להיות כלכך הרבה דברים.
הכי טוב זה להגיד להורים שלך ולטפל בזה במהרה.
אל תסמכי על התשובה שלי או של אנשים אחרים, תלכי בבקשה לרופא.
אבל קרה לי משהו דומה כשהתפתחה לי דלקת ריאות.
אבל זה באמת יכול להיות כלכך הרבה דברים.
הכי טוב זה להגיד להורים שלך ולטפל בזה במהרה.
אולי יש לך סינוסיטיס תלכי לרופא משפחה
יש מצב את אסמתית?
אולי מועקה שאת עוברת.
אסטמה.
אלרגיה למשהו שגורמת את התכווצות כלי הנשימה
אסטמה.
אלרגיה למשהו שגורמת את התכווצות כלי הנשימה
שואל השאלה:
איפה אני אמצא לך רופא באחת עשרה בלילה ולמי ששאל אם אני מעשנת אז לא ויש לי אסתמה בעור
איפה אני אמצא לך רופא באחת עשרה בלילה ולמי ששאל אם אני מעשנת אז לא ויש לי אסתמה בעור
אנונימית
אם אני מבינה על מה את מדברת אז שתדעי שגם לי היה את זה לתקופה. הייתי יושבת בבית ומרגישה שעוד שנייה אין לי אוויר ואני הולכת להיחנק למוות. מה שאני עשיתי זה פשוט כל פעם שזה קורה לי {די הרבה} זה פשוט להבהיר למוח שלי שאם זה היה נכון אז הייתי מתה, ואני לא מתה אז אני סתם מדמיינת את זה, לוקחת שלוש נשימות ארוכות ממש ובעיקרון פשוט הכנסתי את זה לעצמי לשגרה וזה עבר....
אולי זה קשור לאסטמה וגם כדאי שתתיעצי עם הרופא, ובטח יש עזרה ראשונה שאפשר לשאול אותם
תקבעי תור למחר לרופא (אפשר לקבוע תור באינרנט) אל תסתמכי על מה שרושמים לך פה
ויש גם מקומות כמו מיון שפתוחים 24/7 את יכולה ללכת לשם..
ויש גם מקומות כמו מיון שפתוחים 24/7 את יכולה ללכת לשם..
עוברת עלייך תקופה עם חרדות?
אנונימית
שואל השאלה:
אממ אני לא יודעת אם לקרוא לזה חרדות יש לי לחץ בלתי פוסק
אממ אני לא יודעת אם לקרוא לזה חרדות יש לי לחץ בלתי פוסק
אנונימית
פחדים כאלה?
אנונימית
מבינה אותך גם לי היה ככה
באותו הנושא: