6 תשובות
כע ראיתי את זה, מפגר
להקת שלווה יש שם אוטיסטים נראה לי והם דתיים
לא כל האוטיסטים מסוגלים לתפוס את הרעיון של אלוהים. אני לא חושבת שהשאלה הזו בכלל רלוונטית.
שואל השאלה:
כי מישהו בשאלה בחמות אמר שהם לא יכולים להאמין
אנונימי
הא? יש גם וגם מה זאת אומרת
אין קשר, אוטיזם זאת הפרעה התפתחותית