37 תשובות
אתאיסטים לדעתי.
ברורר מאמיניםם
אנונימי
אני מאמין אבל לדעתי יש כאן הרבה אתאיסטים שהםם יותר פעילים
מאמינים
פעם זה היה ההפך
אבל האתאיסטים עושים יותר רעש
פעם זה היה ההפך
אבל האתאיסטים עושים יותר רעש
מאמינים..
לא ראית שבשבת אף אחד כמעט לא היה מחובר?
לא ראית שבשבת אף אחד כמעט לא היה מחובר?
מאמינה
מאמינים
אבל אני אתאיסטית
אבל אני אתאיסטית
לדעתי מאמינים
אני אתאיסטית
אני אתאיסטית
אנונימית
אני מאמינה
אתאיסטים
נראה לי שמאמינים.
אני אתאיסטית
אני אתאיסטית
מאמינים שעושים מינוסים על כל תגובה של אתאיסטים
מאמינים
ברור
ברור
אתאיסטית
אני חושבת שיש יותר מאמינים...
(אני אתאיסטית)
(אני אתאיסטית)
מאמינים אני חושבת
אנשים שעשו מינוסים
אתם ליטרלי מחזקים את הטענה שלי
אתם ליטרלי מחזקים את הטענה שלי
נו ומה הבעיה לעשות מינוסים ?
אני מאמינה אבל מה זה משנה? ברצינות ...מה זה משנה? איש איש באמונות יחיה.
אממ, זה ילדותי, ממש אבל?^^ הכוונה ל myster...
אנונימית
מאמינה
לי אישית יצא לראות פה יותר אתאיסטים ממאמינים
למי אכפת אם יש רוב מאמין או לא מאמין אם יש פה תרבות דיון וכבוד בין שני הצדדים?
מה זה גנון?
ולמה צריך כל הזמן להתסיס באתר בין שתי האמונות?
מה זה גנון?
ולמה צריך כל הזמן להתסיס באתר בין שתי האמונות?
מאמינים
יש פה גם מלא אטאיסטים (כנראה יש אטאיסטים שמפחדים להודות שהם כאלה בחברה, בגלל זה בחיים האמיתיים לא שמים לב שיש הרבה)
יש פה גם מלא אטאיסטים (כנראה יש אטאיסטים שמפחדים להודות שהם כאלה בחברה, בגלל זה בחיים האמיתיים לא שמים לב שיש הרבה)
agam/ana100
אף אחד לא צריך להתבייש בדעה שלו ובאמונה שלו, לפי דעתי יש יותר אתאיסטים באתר (מכיוון וראיתי יותר אתאיסטים ממאמינים)
אף אחד לא צריך להתבייש בדעה שלו ובאמונה שלו, לפי דעתי יש יותר אתאיסטים באתר (מכיוון וראיתי יותר אתאיסטים ממאמינים)
^^מתי אמרתי שמישהו צריך להתבייש באמונה שלו?
פשוט ראיתי הרבה פעמים שמישהו אומר שהוא לא מאמין ואז יצאו עליו אז אני מניחה שיש כאלה שמפחדים להודות בזה ובגלל זה אנחנו לא מודעים לכמות האתאיסטים בחיים האמיתיים.
פשוט ראיתי הרבה פעמים שמישהו אומר שהוא לא מאמין ואז יצאו עליו אז אני מניחה שיש כאלה שמפחדים להודות בזה ובגלל זה אנחנו לא מודעים לכמות האתאיסטים בחיים האמיתיים.
50 50
אתאיסטים נראלי
אתאיסטים אני חושב
אתאיסטים לפי דעתי
אני מאמינה באלוהים לא בדת אני חושבת שיש יותר מאמינים
mistyx מה הקשר?
גם אני חושבת שרוב הסיכויים שיש יותר מאמינים אבל אין קשר לזה שלא היו פעילים בשבת או משהו בסגנון, לא כל מי שמאמין זה אומר שהוא שומר.
גם אני חושבת שרוב הסיכויים שיש יותר מאמינים אבל אין קשר לזה שלא היו פעילים בשבת או משהו בסגנון, לא כל מי שמאמין זה אומר שהוא שומר.
מאמינה ומקווה שיותר מאמינים.
ראיתי יותר אטאיסטים
אתאיסטים
אנונימית
אתיאסטים יותר פעילים לדעתי.
מאמינים
באותו הנושא: