15 תשובות
מאמינה שמאמינים חח
אנונימית
מאמינים לצערנו
מראה משהו מאוד עצוב על כמה שהנוער של ישראל מאחורה
מראה משהו מאוד עצוב על כמה שהנוער של ישראל מאחורה
לא יודעת ממש אני אישית מאמינה
what the hell, איזה שטויות אמונה לא קשורה בזמן
what the hell, איזה שטויות אמונה לא קשורה בזמן
לא ברור
אחוז המאמינים גבוה יותר בקרב האוכלוסייה באופן ניכר.
ככלל בעולם כמות המאמינים גדולה משמעותית מכמות האתאיסטים, אם כי ניתן לראות עלייה מתונה באחוז האתאיסטים במרוצת הזמן, במדינות המפותחות באירופה יש רוב דחוק לאתאיסטים/אגנוסטים
ככלל בעולם כמות המאמינים גדולה משמעותית מכמות האתאיסטים, אם כי ניתן לראות עלייה מתונה באחוז האתאיסטים במרוצת הזמן, במדינות המפותחות באירופה יש רוב דחוק לאתאיסטים/אגנוסטים
עושה רושם שחצי חצי אבל בדיוק
נראה לי מאמינים
אני מאמינה
אנונימית
יש יותר מאמינים. אני אישית לא
באמת שלא בטוח אם אני מאמין או לא כי יש בדיוק אותה כמות הוכחות שקיים או לא קיים אלוהים (0)
מאמינים לצערי
עריכה תודה על המינוסים
עריכה תודה על המינוסים
למה לצערך
מה זה משנה אם מישהו מאמין או לא
מה זה משנה אם מישהו מאמין או לא
למה אתם עושים לצערי?
אני אישית מאמינה
כנראה יותר מאמנים אבל בשאלות על אמונה בדרך כלל זה חצי חצי
באותו הנושא: