10 תשובות
עדיף לא לעשות חימום לפני אימון כדי שהשריר יקבל עומס ויתמודד איתו
אני עושה אותו אחרי האימון כדי שלא ייתפס לי השריר
אני לא עושה חימום לפני *ריצה* )שלא כמו לפני אימון)
ארנולד שוורצנגר לא היה עושה לי חימום לפני אימון. אתה מבין יותר ממנו?^^
ריצה זה אימון אירובי לכל דבר...
כשתהיה ארנולד דבר איתי אחי
אני עושה מתיחות בעיקר לרגליים, גב (ולצדדים) וקצת לידיים
אני מתאמן שנתיים בלי חימום מקדים ולא נפצעתי אפילו פעם אחת
מתיחות בעיקר לגב ולרגליים
ריצות קצרות וקלילות
אל תקשיב למי שמעליי, פעם בגלל שלא עשיתי חימום נפצעתי והייתי צריך לא לעשות כלום במשך חודשיים, לא לעשות חימום לפני אימון כלשהו זאת הדרך הכי קלה וטיפשית לקבל פציעות, תכתוב ביוטיוב - full body 5 minute dynamic warm up for intense workouts של anabolic aliens
ואחריי האימון מתיחות חשוב!! זה מוריד מהכאבים של יום אחריי ועוזר מאוד למנוע פציעות.
מה הקשר? הוא המליץ לא לעשות חימום