3 תשובות
אני מכיר אחד.
לשלוח?
לשלוח?
תבנית אפיה.
להניח שכבה של ביסקוויטים, פתיבר.
להקציף במיקסר:
2 שמנת מתוקה
1/2 כוס סוכר
1 אינסטנט פודינג
אחרי שמעורבב, להוסיף 4 קופסאות גבינה לבנה. (לוודא שהן טריות).
לערבב שוב במיקסר לבלילה אחידה.
לשפוך את הבלילה על הביסקווטים.
לישר עם לקקן, שיראה טוב.
להניח שכבה נוספת של ביסקוויטים מעל.
להכין קרם שוקולד:
2 חבילות שוקולד.
וחבילת שמנת מתוקה,
להמיס על בסיור על אש הכיריים.
כשהתערובת אחידה, לשפוך על הביסקוויטים.
להניח שכבה של ביסקוויטים, פתיבר.
להקציף במיקסר:
2 שמנת מתוקה
1/2 כוס סוכר
1 אינסטנט פודינג
אחרי שמעורבב, להוסיף 4 קופסאות גבינה לבנה. (לוודא שהן טריות).
לערבב שוב במיקסר לבלילה אחידה.
לשפוך את הבלילה על הביסקווטים.
לישר עם לקקן, שיראה טוב.
להניח שכבה נוספת של ביסקוויטים מעל.
להכין קרם שוקולד:
2 חבילות שוקולד.
וחבילת שמנת מתוקה,
להמיס על בסיור על אש הכיריים.
כשהתערובת אחידה, לשפוך על הביסקוויטים.
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
באותו הנושא: