6 תשובות
אין ממש על מה לעבוד בעוגת ביסקוויטים, אז כל מתכון שתוכלי למצוא באינטרנט הוא מצויין.
קחי את המתכון של שרה נתניהו
קישור למתכון,בהצלחה
חבילת ביסקווטים כוס נס קפה בלי החלב רק האבקה 2 שמנות((שמנת מתוקה 3כפות/כפיות סוכר לבן כוס חלב 1סוכר ווניל 1אינסטנט פודניג ווניל 1גביע/קופסת גבינה לבנה 250גרם 3חטיפי שוקולד לשידרוג מעל שכבה ראשונה מרטיבים את הביסקווטים אחד אחד בכוס נסקפה מסדרים שכבה בתבנית מכינים את מילוי הגבינה מקציפים ביחד את ה2שמנת מתוקה עם סוכר חלב סוכר ווניל אינסנט פודניג ווניל עד לקבלת קרם יציב מורידים את המיקסר למהירות נמוכה מוסיפים גבינה לבנה וממשיכים לערבל במשך שתי דקות ואז שכבה שנייה עם הביסקווטים וכך הלאה שוב אותו תהליך כמה שכבות שתצטרכי תעשי לרוב זה שלוש ארבע שכבות
העוגה הכי פשוטה והכי טעימה
תמזגי לקערה חלב
את לוקחת פתיבר טובלת בחלב ושמה בתבנית ככה עד שכיסית שכבה ראשונה אחר כך מורחת מעל קצפת עוד פעם טובלת פתיבר בחלב ומניחה מעל הקצפת ככה ועוד הפעם ואז השכבה האחרונה צריכה להיות קצפת למקרר ולאכול יום אחרי וזה מושלם
(את את אוהבת שוקולד את יכולה לעשות שכבה שוקולד ושכבה קצפת אני אישית חושבת ששוקולד לא מתאים לעוגת ביסקיוויטים
אנונימית
אם
אנונימית