4 תשובות
זה ממש לא מוזר, לדעתי להביא עוגת שיש קנויה זה קצת מגעיל..
תשקיעי ותכיני
תשקיעי ותכיני
אף אחד לא יחשוב שאת מוזרה. להיפך, יעריכו אותך שהכנת עוגה בעצמך, ולא קנית איזו עוגת שיש קנויה, כמו שהרוב עושים
את לא מוזרה להפך, תשקיעי
למה מוזרה?אין בזה שאת משקיעה בעוגה שום דבר מוזר
באותו הנושא: