4 תשובות
זה ממש לא מוזר, לדעתי להביא עוגת שיש קנויה זה קצת מגעיל..
תשקיעי ותכיני
אף אחד לא יחשוב שאת מוזרה. להיפך, יעריכו אותך שהכנת עוגה בעצמך, ולא קנית איזו עוגת שיש קנויה, כמו שהרוב עושים
FOB
את לא מוזרה להפך, תשקיעי
למה מוזרה?אין בזה שאת משקיעה בעוגה שום דבר מוזר