6 תשובות
לפעמים הנהג היה מחזיר הביתה ולפעמים לתחנה של מדא
אצלנו (בקריות)
במשמרת ערב מחזיר עד הבית
ובמשמרת בוקר כולם יורדים בתחנה ומשם כל אחד הולך לבד
במשמרת ערב מחזיר עד הבית
ובמשמרת בוקר כולם יורדים בתחנה ומשם כל אחד הולך לבד
מורידים בתחנה.
אם זה בשבת אז יש נהג ספציפי שמחזיר את כולם לבית.
אם זה בשבת אז יש נהג ספציפי שמחזיר את כולם לבית.
אצלנו הנהג מחזיר תמיד לתחנה וכמו שאמרו פה אז בחגים ושבתות הביתה
אנונימית
בסיום משמרת ערב הנהג מחויב להחזיר אותך הביתה אלה אם כן את מבקשת ממנו לשים אותך בתחנה
אצלנו מחזירים הביתה, אם זה בוקר אז לא רק בשבת.
בחגים ושבתות (פשוט כשאין אוטובוסים) יש לנו גם איסוף מהבית וגם פיזור לבית גם אם זה בוקר וגם אם ערב
בחגים ושבתות (פשוט כשאין אוטובוסים) יש לנו גם איסוף מהבית וגם פיזור לבית גם אם זה בוקר וגם אם ערב
באותו הנושא: