13 תשובות
כן אבל זה לא שעשית את הקורס סתם זה באמת מידע וחומר שנורא מועיל לדעת..
וגם אם יש לכם בבית ספר השתלמות עזרה ראשונה יש לך פטור ואת מקבלת יום-יומיים חופש :)
אבל תהיהי בטוחה בעצמך ובהצלחה
וגם אם יש לכם בבית ספר השתלמות עזרה ראשונה יש לך פטור ואת מקבלת יום-יומיים חופש :)
אבל תהיהי בטוחה בעצמך ובהצלחה
כן . עם תמשיכי להשקיע אין סיבה שלא תעברי. תכלס גמאני הייתי לחוצה ובאמת זה בקטנה. צריך פשוט ללמוד
שואל השאלה:
זה עדיין ממש מלחיץ שיכול להיות שאני עכשיו משקיעה המון בשביל הקורס ובסוף יגידו לי שלא עברתי..
אני לא עושה את הקורס להעשרת ידע, אני עושה אותי כי אני רוצה באמת להתנדב...
זה עדיין ממש מלחיץ שיכול להיות שאני עכשיו משקיעה המון בשביל הקורס ובסוף יגידו לי שלא עברתי..
אני לא עושה את הקורס להעשרת ידע, אני עושה אותי כי אני רוצה באמת להתנדב...
אנונימית
אז תלמדי
אנונימית
המבחן בסוף הוא לא מדי קשה. זה פשוט מקיף את כל החומר, גם אני ממש הייתי לחוצה ויש לי חרדת בחינות בנוסף אבל בסוף קיבלתי 95 אם אני לא טועה, בגלל שלמדתי בקורס ממש טוב אז למדתי למבחן רק שעה וחצי בערך.
המבחן המעשי פשוט לעבור על הסכמות ולתקשר עם הילדים שאיתם את עושה למשל ב סכמת phtls. צריך שיתוף פעולה
המבחן המעשי פשוט לעבור על הסכמות ולתקשר עם הילדים שאיתם את עושה למשל ב סכמת phtls. צריך שיתוף פעולה
שואל השאלה:
וואו יפה ממש.
והלחץ במבחן המעשי לא השפיע עלייך?
לא ראו את זה?
וואו יפה ממש.
והלחץ במבחן המעשי לא השפיע עלייך?
לא ראו את זה?
אנונימית
ראו.. אבל ידעתי את הסכמה טוב וזה לא השפיע ..
הייתה ילדה שברחה מהכיתה איך שהתחילו. והיא התקבלה..
הייתה ילדה שברחה מהכיתה איך שהתחילו. והיא התקבלה..
שואל השאלה:
אבל גם התחנה שלנו מפוצצת מתנדבים אז אני מניחה שלא יעבירו הרבה אם הם יעשו אםילו טעויות קטנות..בגלל זה אני גם נלחצת כי הם לא יעבירו הרבה..
אבל גם התחנה שלנו מפוצצת מתנדבים אז אני מניחה שלא יעבירו הרבה אם הם יעשו אםילו טעויות קטנות..בגלל זה אני גם נלחצת כי הם לא יעבירו הרבה..
אנונימית
אני בירושלים. מתוך 600 התקבלו 250/300 לפי מה שהבנתי ומה שאמרו ביום קליטה.
את תעשי את ההשתדלות שלך ותלמדי ותתאמני כמה שתוכלי. מה שנשאר לך זה לקוות שתתקבלי. יהיה בסדר
את תעשי את ההשתדלות שלך ותלמדי ותתאמני כמה שתוכלי. מה שנשאר לך זה לקוות שתתקבלי. יהיה בסדר
שואל השאלה:
מקווה , תודה רבה לך.❤
מקווה , תודה רבה לך.❤
אנונימית
בכיף. בהצלחה❤
למה לא?
שואל השאלה:
^^ כי אני יכולה לטעות במבחן במעשי ואז יכולים לומר לי שלא עברתי..
ואז אני לא אתנדב גם אחרי כל הקורס הזה..
^^ כי אני יכולה לטעות במבחן במעשי ואז יכולים לומר לי שלא עברתי..
ואז אני לא אתנדב גם אחרי כל הקורס הזה..
אנונימית
באותו הנושא: