התחברות
הרשמה
חלק מהסיבות לזה שבנות מרעיבות את עצמן/ מקיאות, יכולות לנבוע מזה שהן מחפשות תשומת לב?
19 באוגוסט 2020, 02:10
תשומת לב
יחס
סביבה
בולימיה
תשובה אחת
לא. אף אחת לא תגיע לרמה הזו כדי להשיג תשומת לב. הן רוצות לעשות שינוי בגוף שלהן, הן לא מרגישות בטוחות בו- אבל הן לא עושות את זה בדרך הנכונה.
M
Me, myself and I
באותו הנושא:
רק אותי מעצבן שבנות מרעיבות את עצמן ואז גם מתגאות בזה?!
למה בנות מרעיבות את עצמן במקום להרזות כמו בני אדם נורמלים?
זה נכון שרוב הבנות הרזות מרעיבות את עצמן?
איך בנות מצליחות להיות אנורקסיות אני אם אני לא אוכלת הרבה זמן אני משתגעת ואתם מרעיבות את עצמכם מלא
נכון זה עצוב שבנות מחוטבות מרעיבות את עצמן בשביל שגברים יסתכלו עליהן?
למה אומרים שדוגמניות מרעיבות את עצמן?
חשבתם פעם מה היה קורה אם הדוגמניות של ויקטוריה סיקרט היו אוכלות אוכל מטוגן כל השבוע ולא מרעיבות את עצמן?
שואלת ברצינות איך בנות מרעיבות את עצמן? איך הן מצליחות ?
למה אומרים שבנות עצבניות יותר אם הן מרעיבות את עצמן?
למה אנשים תמיד אומרים שדוגמניות של ויקטוריה סיקרט מרעיבות?
חוק מרפי! כל הרזות אוכלות כפי יכולתן, וכל השמנות מרעיבות את עצמן. מסכימים?