התחברות הרשמה

למה אומרים שבנות עצבניות יותר אם הן מרעיבות את עצמן?

8 באוגוסט 2018, 00:22
עצבים    
2 תשובות
כי בת רעבה זה מסוכן
L
Lihi217
כי מסוכן לדבר עם בת רעבה חחח
י
יחידת החילוץ
באותו הנושא:
אם בת עצבנית עליי זה אומר שהיא במחזור נכון?
האם יש בנות שהן לא עצבניות בזמן המחזור?
מי יותר עצבניות לדעתכם? התימניות או המרוקאיות?
למה יש בנות עצבניות?
מה הקטע שכולם אומרים שאני עצבנית ויש לי פתיל קצר?!
מי יותר עצבניים: מרוקאים או קווקזים?
שבנות עצבניות במחזור הן עצבניות כי מחזור זה לא נעים או כי המחזור עצמו מפריש הורמונים?
מי יותר עצבניות - לטיניות או מרוקאיות?
למה בנות עצבניות שהן במחזור?
תמיד אני שומעת שבנות עצבניות שהן במחזור אך זה שאני לא עצבנית, כשאני במחזור סך הכול כואבת לי הבטן? למה אני שונה?
אני עצבנית אני כל כך עצבנית יותר מידיי