8 תשובות
הם סובלות כי באמת רע להן
שואל השאלה:
אני מתכוונת איך הן מצליחות לשמור על זה
איך הן מצליחות לא לאכול הרבה זמן
אנונימית
לא עושים את זה. אל תעשי
וזה כמו שאמרו.. ממש רע להן.. אל תכנסי לזה באמת.. אם את מחפשת להוריד במשקל יש הרבה דרכים אחרות ובריאות
שואל השאלה:
ניסיתי
עשיתי את זה בעבר זה לא האישיו
אני באמת מנסה להבין מה הטעות שאני עשיתי שהן לא עושות
אנונימית
שלא יהיה בסביבה שלך אוכל
תחליטי שאת לא אוכלת מהשעה ככה וככה עד שעה ככה וככה ותעמדי בזה
זה בעיקר כח רצון
והתרגלות לקירקורי בטן
לפחות מי ניסיוני
I m
שואל השאלה:
קשה לי ברמות
תודה 3>
אנונימית
את פשוט כל כך מרוכזת ברעיון של להיות רזה שלא אכפת לך כמה כואבת לך הבטן וכמה שאת רעבה.
זה הרגשות אשמה אחרי כל ביס.מי שלא בתוך זה לא יכול באמת להבין
שואל השאלה:
תודה 3>
אנונימית