16 תשובות
בבקשה אל תרעיבי את עצמך תאכלי הכל טוב את לא תעלי את זה ישר
שואל השאלה:
יואו אני פוחדת
יואו אני פוחדת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת פירות:(
אני לא אוהבת פירות:(
אנונימית
אם זה ממש מפריע לך תאכלי משהו בריא כמו חזה עוף עם ירקות ותוספת או חביתה עם ירקות
שואל השאלה:
אכלתי היום שתי כפול אורז כמה חתיכות תפוח אדמה קטנות וזהו
אכלתי היום שתי כפול אורז כמה חתיכות תפוח אדמה קטנות וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
חזה עוף זה בסדר?
חזה עוף זה בסדר?
אנונימית
ברור זה בריא
הכל בסדר אל תיהי אובססיבית לגבי האוכל.
אם את רוצה משהו מתוק קחי לך פרי או כל דבר אחר פשוט בלי להגזים
אם את רוצה משהו מתוק קחי לך פרי או כל דבר אחר פשוט בלי להגזים
אנונימית
בת כמה את?
את עושה גם אימונים?
את עושה גם אימונים?
צודקת^^
שואל השאלה:
לקחתי בסוף תירס זה טוב?
לקחתי בסוף תירס זה טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
17 לא עושה אימונים
17 לא עושה אימונים
אנונימית
הכל בסדר תהני בתאבון:)
כמו שאנונימית אמרה אל תהיה אובססיבית לאוכל
כמו שאנונימית אמרה אל תהיה אובססיבית לאוכל
מה שאכלת היום זה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
תודה בנות
תודה בנות
אנונימית
את לא תעלי הכל מפעם אחת,אל תרעיבי את עצמך .
וכל הכבוד ❤
וכל הכבוד ❤
באותו הנושא: