11 תשובות
אני לצערי כן דפקתי את השעות שינה
ואין לי מושג מה עושים מכאן
ואין לי מושג מה עושים מכאן
אני
אנונימי
היי, שלום
אני הולכת לישון ב-22:00 וקמה בשבע.
אני הולכת לישון ב-22:00 וקמה בשבע.
אני לצערי דפקתי היום..
ישני היום 3 שעות
אני
רני מנסה לסדר אותן אם זה נחשב
אני הולך לישון בשש-שבע בבוקר וקם בחמש בצהריים
אני דפוק
אני דפוק
לא אני
אני מופתעת שיש אנשים שלא דפקו
אני מופתעת שיש אנשים שלא דפקו
דפקתי לעצמי את השעות שינה ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות
באותו הנושא: