11 תשובות
אני לצערי כן דפקתי את השעות שינה
ואין לי מושג מה עושים מכאן
אני
אנונימי
היי, שלום
אני הולכת לישון ב-22:00 וקמה בשבע.
אני לצערי דפקתי היום..
ישני היום 3 שעות
רני מנסה לסדר אותן אם זה נחשב
אני הולך לישון בשש-שבע בבוקר וקם בחמש בצהריים
אני דפוק
לא אני
אני מופתעת שיש אנשים שלא דפקו
דפקתי לעצמי את השעות שינה ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות