12 תשובות
בדיוק
זה למה אני עוד כאן
זה למה אני עוד כאן
כן, בגללך :|||
כן אוף
כל כךך
כןן אני לא יכולה לישון
אכן
לא
אני יודעת שזה לא ייגמר בטוב אז אני שומרת על שעות השינה שלי.
אני יודעת שזה לא ייגמר בטוב אז אני שומרת על שעות השינה שלי.
אני תמיד קם בשעות האלה לול
לא למזלי
כן לצערי
לא חחח
באותו הנושא: