12 תשובות
בדיוק
זה למה אני עוד כאן
כן, בגללך :|||
כן אוף
כןן אני לא יכולה לישון
אכן
לא
אני יודעת שזה לא ייגמר בטוב אז אני שומרת על שעות השינה שלי.
אני תמיד קם בשעות האלה לול
לא למזלי
כן לצערי