התחברות הרשמה

מישהו כבר דפק לעצמו את השעות שינה?חחח

23 ביוני 2020, 06:17
שעות שינההירדמות    
7 תשובות
אני בהחלט
שניצלית
היי
R
Rot3m
אני דופק בכוונה כדי להאתמן בלילות
נ
נתפסת ב4k
היי
Ariel
היי
ה
החיים יפיםםם
אני ישנה ביום וערה בלילה אופס
ש
שלומו304
כן חחח בערך
א
אשתו של פלנקטון
באותו הנושא:
מי עוד דפק לעצמו את השעות שינה?
פאק איך דפקתי לעצמי את השעות שינה :( עוד מישהו שלא ישן עד עכשיו?
הרסתם לעצמכם את השעות שינה ?
אני יותר מידי הרסתי לעצמי את השעות שינה עזרה?
רק אני דפקתי לעצמי את השעות שינה בחופש?
עוד מישהו שנדפקו לו השעות שינה?
קמתי עכשיו הפכתי לעצמי שוב רשמית את כל השעות שינה?
למה אני מטומטמת והורסת לעצמי את השעות שינה
מישהו כאן סידר את השעות שינה שלו?
יש פה עוד ממורמרים חסרי חיים שדופקים לעצמם את השעות שינה ומעבירים את הזמן בסטיפס?
עוד מישהו כאן לא הצליח לסדר את השעות שינה שלו עוד מהחופש הגדול?