7 תשובות
שואל השאלה:
מעריכה את זה:)
מקווה לטוב בשביל שתינו לפחות נעבור את זה ביחד
מעריכה את זה:)
מקווה לטוב בשביל שתינו לפחות נעבור את זה ביחד
אנונימית
אני הייתי בכיתה עם אפס חברים מהעבר כשעליתי מהיסודי לחטיבה וזה עשה לי רק טוב.
זה לא מעמד רגיל ואידיאלי בעיקר בשבילי עם החרדה החברתית ה"קלה" שלי אבל זה ככ חיזק ובנה אותי, לא הייתי מי שאני היום אם לא זה.
היום ישלי את החבו המהממת והסלקטיבית שלי שבחרתי בפינצטה ואין מאושרת ממני עליה.
פשוט תזרמי עם הסיטואציה, הכל יהיה בסדר. מקווה שגם את תופתעי לגלות צדדים בך שלא ידעת שקיימים.
בקשר ללימודים, תתמקדי במתמטיקה, תקשיבי בהיסטוריה, ותשקיעי בתלקיטים. אלה הדגשים החשובים לכיתה י' מבחינתי.
בהצלחה❤
זה לא מעמד רגיל ואידיאלי בעיקר בשבילי עם החרדה החברתית ה"קלה" שלי אבל זה ככ חיזק ובנה אותי, לא הייתי מי שאני היום אם לא זה.
היום ישלי את החבו המהממת והסלקטיבית שלי שבחרתי בפינצטה ואין מאושרת ממני עליה.
פשוט תזרמי עם הסיטואציה, הכל יהיה בסדר. מקווה שגם את תופתעי לגלות צדדים בך שלא ידעת שקיימים.
בקשר ללימודים, תתמקדי במתמטיקה, תקשיבי בהיסטוריה, ותשקיעי בתלקיטים. אלה הדגשים החשובים לכיתה י' מבחינתי.
בהצלחה❤
נעצתי לעצות יותר טובות משלי אגב
יהיה בסדר ממליץ לזכור שכולם במצב שלך ואף אחד לא בטוח בעצמו ופשוט ככל שעובר הזמן מתרגלים. מה שכן אני ממליץ לחשוב תמיד חיובי וזה לא קלישאה, להגיד "יהיה טוב" "מה כבר יכול לקרות" וכו' כי זה בסוף נותן תחושה פנימית טובה ומוריד את הלחץ.
כיתה י' זה נטו להסתגל לתיכון מהחטיבה, אין מה לדאוג. כשאני חושב על זה, זה באמת קצת לבאס להתחיל את התיכון מרחוק וכו' אבל זה לא משהו שיקרה בטוח וזה לא משהו שיפגע עד כדי כך.
שיהיה בהצלחה, ה3 שנים הכי משמעותיות לפניך :)
כיתה י' זה נטו להסתגל לתיכון מהחטיבה, אין מה לדאוג. כשאני חושב על זה, זה באמת קצת לבאס להתחיל את התיכון מרחוק וכו' אבל זה לא משהו שיקרה בטוח וזה לא משהו שיפגע עד כדי כך.
שיהיה בהצלחה, ה3 שנים הכי משמעותיות לפניך :)
תנסי ליצור שיחות עם תלמידים אחרים ולנסות להתחבר.. כל מי שעולה לכיתה י נלחץ כמוך וזה נורמלי ובסדר גמור. מבחינה לימודית השנה הזאת יחסית קלה אבל חשוב שתשקיעו בכל זאת כי מהשנה וגם במשך השנים הבאות ייקבע המגן שלך ואני בטוחה שאת לא רוצה שהוא ידפוק אותך. לכן תנסי להשקיע ולהיות תלמידה טובה עד כמה שאת יכולה. חוץ מזה שמהשנה הזאת את כבר מתחילה ללמוד חומר לבגרויות ולכן גם אל תזרקי את המחברות של השנה הזאת כי תצטרכי אותן לשנה הבאה!
תזרמי קצת עם המצב תהיי משוחררת וזהו
תקשיבי. אני כל כך מבינה אותך אבל אני יכולה להגיד לך שאין לך מה לפחד
אתחיל ואספר לך את הסיפור שלי. בחטיבה לא הייתי מאוד מקובלת ולא היו לי חברות ואז שנה שעברה החלטתי שאני עוברת בית ספר( כיתה י תיכון חדש) אני יכולה להגחד לך שלא היתה לי אף חברה ולא הכרתי שום ילדה ולאט לאט התחלתי להתחבר לילדים חדשים. השנה כנראנ נלמד בזום אבל עדיין זה התחלה חדשה ובהצלחה
אתחיל ואספר לך את הסיפור שלי. בחטיבה לא הייתי מאוד מקובלת ולא היו לי חברות ואז שנה שעברה החלטתי שאני עוברת בית ספר( כיתה י תיכון חדש) אני יכולה להגחד לך שלא היתה לי אף חברה ולא הכרתי שום ילדה ולאט לאט התחלתי להתחבר לילדים חדשים. השנה כנראנ נלמד בזום אבל עדיין זה התחלה חדשה ובהצלחה
באותו הנושא: