13 תשובות
אני גם עולה ל י אז אני מצטרפת
תקשיבי אני עכשיו סיימתי י כולם אמרו לי שזה קשה ולא הרגשתי קושי בכלל אל תדאגי
תראי, כיתה י' זה לא קשה, פשוט זה לפני יא וזה הבסיס. אני לא זוכרת שבכיתה י' הייתי רק בלימודים... אל תהיי בלחץ הכל טוב. רק צריך לדעת לתכנן את הזמן
בתור אחד שסיים את כיתה י, זה ממש לא נכון.
כיתה י יכולה להיות יותר קלה מכיתה ט אפילו אם משקיעים ועושים הכל בזמן

אה וכמובן שחשוב להשקיע ב 30% כי זה ממש יכול לעזור לעלות את הציון בבגרות
שואל השאלה:
תודה לכל העוזרים❤
אנונימית
לא לא אל תדאגי יוצאים הרבה גם ונהנים
עוברים את הלחץ הזה עם החברים זה ממש שונה זה מקל על החוויה זה כיף ללמוד עם חברים אתה מרגיש גדול אחראי עצמאי
זה כיף סוףסוף לעבור לשלב הבא ולא להתעסק השטויות
תיכון זאת תקופה מהממת !!! תנצלי את ההזדמניות שבה
כיתה י זו לא כיתה מאוד קשה ברגע שאת בעיניינים ולא דוחה עבודות וכו לא יהיה עלייך גם הרבה עומס
חחח מי אמר לך אתזה
סיימתי עכשיו י' היה קייטנה
זה לא ככה
כן זה כבר רמה שונה מחטיבה אבל כל עוד את תעשי עבודות בזמן באמת שאת תסתדרי
תקבעי לעצמך את הלוח זמנים ובטוחה שתמצאי זמן לחברים
זה דווקא לא קשה כיתה י בשבילי זה היה יותר חברתי מלימודי אבל טיפ אלייך שאני מרגישה מטומטמת שלא עשיתי זה שתשמרי כל עבודה ותכתבי הכל מסודר במחברת כי זה ממש יעזור לך בבגרויות
לא אומרים את זה על כיתה יא?
כיתה י ממש קלילה, הכי חשוב זה לעשות עבודות ולהוציא ציונים טובים כי הכל נכנס לבגרות בסופו של דבר.
מצטרף*