5 תשובות
תשקיעי וגם אם יהיה ירידה זה לצורך עליה תיהיה בטוחה
אל תלחצי
אל תלחצי
גם אני עולה שנה הבאה ליא הכל טוב סתם מלחיצים
זו כן שנה נורא לחוצה שיש המון מבחנים אחד אחרי השני. הרבה חומר.
בתכלס אם תתרכזי בשיעורים ותלמדי כמו שצריך אין ממה לפחד
בתכלס אם תתרכזי בשיעורים ותלמדי כמו שצריך אין ממה לפחד
שואל השאלה:
עד כמה זה נורא כמו שאומרים?
עד כמה זה נורא כמו שאומרים?
אנונימית
בגרות זה פשוט מבחן באמת שהיו מבחנים שעשיתי שהיו יותר קשים מבגרויות
באותו הנושא: