7 תשובות
תזונאית
את גם לא חייבת להשמין, אולי תתחטבי ותעלי מסת שריר?
את גם לא חייבת להשמין, אולי תתחטבי ותעלי מסת שריר?
מעלה מסת שריר
לפנות לדיאטנית, לדאוג שלא תיהי בגירעון קלורי
תלכי לחדר כושר ותאכלי נכון
אל תשאפי להשמין, תשאפי לבנות את הגוף שלך להתחטב ולעבוד על השריר, תכאלי בריא ונכון לכי לחדר כושר
צריך יותר קלוריות מהרגיל.. לפחות 300 יותר קלוריות ביום אבל צריך גם לעשות ספורט כדיי לא לצאת בטטה חח, חטיפים זה ממש לא טוב, אני ממליצה אוכל בריא וגם הרבה מים. זה גם תלוי בגנים..
מניסיון
תעלי שריר
לכי למכון תתאמני משקלות ותאכלי נכון למסה
תעלי שריר
לכי למכון תתאמני משקלות ותאכלי נכון למסה
באותו הנושא: